Regulament

Termeni si Conditii Generale

Următorul Regulament se aplică tuturor comenzilor din magazinul nostru online disponibil pe movino.com, condus de Action Gear Brands Sp. z o.o. cu sediul social la: ul. Niciarniana 2/6, Łódź 92-208, Polonia, NIP: 7282850597, REGON: 38822737800000.

Capital social: 100.000 PLN. Societatea este înregistrată în Registrul Tribunalului Național condusde TRIBUNALUL  ŁÓDŹ  ŚRÓDMIEŚCIA  DIN ŁÓDŹ, SECȚIA COMERCIAL Ă  XX   REGISTRULUI TRIBUNALULUI NAȚIONAL sub numărul KRS 0001071734.

1. Domeniul de aplicare

Regulamentul se aplică tuturor comenzilor plasate prin intermediul magazinului online.
Acești termeni și condiții se aplică și entităților comerciale în relațiile de afaceri pe viitor, fără a fi nevoie ca aceștia să fie exprimați în mod oficial. Cu excepția cazului în care este aprobat în mod expres de noi, nu putem accepta valabilitatea contractuală a oricăror termeni și condiții generale contradictorii sau suplimentare utilizate de orice companie.

2. Partener contractual, încheierea contractului, opțiuni de corectare

Contractul este încheiat cu Action Gear Brands Sp. z o.o.

Prin plasarea produselor în magazinul online facem o ofertă obligatorie pentru încheierea unui contract cu privire la aceste produse. Puteți, fără obligație, să adăugați produsele noastre în coșul Dvs. de cumpărături și să vă modificați datele în orice moment înainte de a trimite o comandă obligatorie, folosind funcțiile de corectare care sunt prevăzute în acest scop și explicate în timpul procesului de comandă. Contractul se incheie prin apasarea butonului de comanda, ceea ce inseamna ca acceptati oferta noastra cu privire la marfa din cosul Dvs. Odată ce comanda Dvs a fost expediată, veți primi imediat o confirmare prin e-mail.

3. Limba contractului, salvarea textului contractului

Limbi disponibile pentru încheierea contractului: germană, engleză, poloneză

Salvăm textul contractului și transmitem datele comenzii și Termenii și condițiile noastre pe un suport durabil. Textul contractului poate fi vizualizat și în zona noastră de autentificare pentru clienți.

4. Condiții de livrare

Costurile de livrare se pot aplica prețurilor produselor afișate. Informații suplimentare despre costurile de livrare, dacă este cazul, sunt explicate în ofertele individuale de produse.

Vindem produsele oferite in magazin doar prin expediere; preluarea pesoanală a produselor din sediu de către client nu este posibilă.

Nu livrăm la Easybox sau dulapuri pentru colete.

5. Plata

În magazinul nostru online sunt valabile următoarele metode de plată.

Plata cu cardul

La plasarea unei comenzi, utilizatorul furnizează detaliile cardului său. Odată ce sunteți identificat ca deținătorul legal al cardului, tranzacția de plată este procesată automat și debitată de cardul Dvs.

6. Dreptul de retragere din contract

Aveți dreptul legal de a vă retrage din contract în conformitate cu instrucțiunile privind dreptul de retragere.

7. Deteriorări în timpul livrării

Pentru consumatori, se aplică următoarele reguli: În cazul în care bunurile sunt livrate cu daune vizibile în timpul livrării, vă rugăm să raportați defectul imediat curierului și să ne comunicați acest fapt. Nedepunerea unei reclamații sau necontactarea noastră nu afectează în niciun fel drepturile utilizatorului sau aplicarea acestora, în special drepturile de garanție. Cu toate acestea, ne ajută să ne urmărim propriile pretenții împotriva transportatorului sau asigurătorului de transport.

8. Garanția

Suntem obligați legal să furnizăm produse în conformitate cu contractul. Pentru consumatori, drepturile legale de garanție se aplică și sunt guvernate de legea țării în care consumatorul își are reședința obișnuită. Informații despre orice garanții suplimentare și termenii lor exacti care se pot aplica pot fi găsite lângă produs și pe paginile de informații specifice din magazin, dacă este cazul. Reclamațiile pot fi depuse prin:

Dacă vă exercitați drepturile de garanție și considerăm că este necesar să primim bunurile înapoi pentru a lua în considerare reclamația, ar trebui să trimiteți bunurile înapoi pe cheltuiala noastră la adresa furnizată mai sus. Dacă, din cauza tipului articolului sau a modului de instalare a acestuia, livrarea articolului de către cumpărător ar fi excesiv de dificilă, cumpărătorul este obligat să pună articolul la dispoziția vânzătorului în locul în care se află articolul.

Serviciul Clienți: serwis@movino.com

9. Soluționarea online a litigiilor

Comisia Europeană oferă o platformă de soluționare online a litigiilor (ODR), care poate fi accesată la https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

10. Dispoziții finale

Legea poloneză se aplică antreprenorilor; sunt excluse prevederile Convenției Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională de bunuri.
În cazul companiilor, persoanelor juridice de drept public sau al fondurilor speciale de drept public, jurisdicția juridică exclusivă pentru toate litigiile care decurg din relațiile contractuale dintre noi și Dvs este sediul nostru social.