Ajutor
- Plăți
PLATA ONLINE CU CARDUL. Plata cu cardul (Visa,Mastercard, Google Pay, Apple Pay) este posibilă prin intermediul serviciului webPayU.
- Retur
Daca produsul comandat nu este pe placul tău, îl poți simplu returna. Ai la dispoziție tocmai 30 zile. Trimiteți coletul prin orice firmă de curierat sau poștă. Costurile de transport la retur sunt suportate de client. Vă sugerăm să trimiteți un colet retur înregistrat cu numărul de urmărire-AWB - astfel veți putea verifica când coletul ne-a fost livrat. Nu trimitem confirmări de primire a coletului retur.
CUM PREGĂTEȘTI UN RETUR?
-
- Completează formularul returului. Poți descărca formularul gata împreună cu declarația retragerii din contract. Fii atenta la corectitudinea datelor introduse, în special la numărul de cont. Puneți formularul de retur completat în colet.
- Puneți produsul returnat în ambalajul original și asigurați-l corespunzător pentru transport: ambalați-l într-o cutie suplimentară de carton sau folie și sigilați-l cu bandă adezivă. Pachetul trebuie să aibă formă dreptunghiulară. Rețineți că curierul poate refuza preluarea coletului retur cu o formă nestandard.
- Trimite coletul la adresa:
Action Gear Brands Sp. z o.o.
92-208 Łódź
ul. Niciarniana 2/6ATENȚIE: La retur nu acceptăm expedieri cu plata la livrare-COD.
RETURUL BANILOR: Imediat ce primim pachetul și procesăm returul, vă vom rambursa banii. Returul banilor poate dura până la 14 zile maxim, de obicei durează câteva zile după primirea coletului.
Dacă ați plătit comanda prin sistemul PayU, returul banilor se va face la fel prin acest serviciu. Dacă ați plătit prin transfer tradițional sau ramburs la livrare, vă vom returna banii în contul tău bancar, numărul contului bancar trebuie scris în formularul de retur.
- Reclamații
DACĂ AȚI DEPISTAT VREUN DEFECT LA PRODUS. Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că produsele noastre sunt de cea mai bună calitate și fără defecte. Cu toate acestea, dacă observați că ceva nu funcționează așa cum ar trebui, vă încurajăm să contactați serviciul clienți la:
e-mail: serwis@movino.com
Unele probleme pot rezulta de exemplu, din montarea necorespunzătoare a produsului și nu este întotdeauna necesar să trimiteți produsul înapoi. Amintiți-vă că uzura unor elemente precum roți sau rulmenți, este un proces natural nu un defect și nu face obiectul reclamației.
DACĂ DORIȚI SĂ FACEȚI O RECLAMAȚIE. Completați formularul de reclamație, care include următoarele date: nume, prenume, adresă, număr de comandă, descrierea detaliată a defectului și cererea de reclamație. Vă încurajăm să să folosiți formularul reclamației
Trimiteți produsul defect împreună cu formularul de reclamație la adresa:
Action Gear Brands Sp. z o.o.
92-208 Łódź
ul. Niciarniana 2/6
Reclamația va fi analizată în termen de 14 zile de la data primirii produsului reclamat.
Dacă reclamația va fi analizată pozitiv, vă vom returna toți banii. Costurile produselor și de transport-livrare și retur.
Dacă aveți întrebări sau neclarități, vă rugăm să contactați serviciul clienți:
e-mail: serwis@movino.com