FAQ

Care este termenul realizării comenzii?

Comenzile plasate într-o zi lucrătoare înainte de ora 12:00 sunt expediate în aceeași zi. Comenzile plasate după ora 12:00 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare. Termenul de livrare pentru expedierile prin curier este de 3-5 zile lucrătoare

Metode de livrare?

Coletele sunt livrate prin intermediul firmei de curierat (Fancourier).

Este posibil să mă înțeleg cu curierul pentru livrare la o anumită oră?

Din păcate nu avem nicio influență asupra timpului de livrare. Dacă curierul nu găsește pe cineva acasă, contactează telefonic destinatarul sau lasă o notificare. Curierul este obligat să faca doua încercari de livrare a coletului.

Trebuie să mă înregistrez pentru a cumpăra ceva?

Puteți face achiziții fără a vă înregistra, dar pentru comenzile ulterioare va trebui să completați din nou detaliile pentru livrare.

Produsul este disponibil?

Informații despre disponibilitatea acestuia sunt plasate lângă fiecare produs.

Cum modific sau anulez o comandă?

Contactați imediat Serviciul Clienți la telefonul: +48 579 640 015  sau pe email: kontakt@movino.com. Modificarea va fi posibilă doar dacă comanda nu a fost încă procesată.

La ce ore pot contacta Serviciul Clienți?

Departamentul  Servicii Clienți vă stă la dispoziție în zilele lucrătoare între orele: 08:00-16:00

Unde pot găsi dovada achiziției?

Trimitem facturile și chitanțele în formă electronică, împreună cu o notificare prin e-mail.

Codul de reducere nu funcționează. Care sunt motivele?

Verificați dacă codul de reducere a fost introdus corect. De asemenea, amintiți-vă că unele coduri de reducere au o dată de expirare limitată și funcționează numai pentru produsele selectate. De asemenea, vă invităm să contactați telefonic Departamentul nostru Servicii Clienți: +48 579 640 015  sau email : kontakt@movino.com

Unde găsesc formularul returnării?

Puteți descărca formularul de retur aici: Model formular de retur.

De ce nu am primit un email cu rezumatul comenzii mele?

Verificați în Spam, ofertele sau alt folder impus în prealabil de furnizorul Dvs de e-mail.

De ce a fost livrat doar un produs din cele două comandate?

Se poate întâmpla ca comanda să fie expediată din două depozite diferite și coletele să nu fie livrate în același timp. Cum se verifică? E-mailul de confirmare a expedierii va conține apoi două link-uri pentru a vă urmări expedițiile.

Ce să faci dacă produsul livrat nu este conform comenzii?

Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că comenzile sunt finalizate corect. Cu toate acestea, dacă observați o eroare, vă rugăm să contactați imediat Serviciul nostru Clienți: +48 579 640 015 sau email : kontakt@movino.com